Pages

Sunday 15 May 2011

A pillow talk?

 Rutin setiap hari

pagi- bangun pagi, mandi pastu sesiap nk kuar dr rumah...
tengahari sikit- duk lelepak ngan kengkawan, sesembang dua tiga bakul...
petang-kelaparan, pegi makan sengsorang (bosan, sebab xde sape yg nk temankan !)
malam- balik ke rumah, cakap dengan teddy bear yg xleh bg respon, makan sikit2 then tido....

*rutin hidup aku yang xde pkwe...

Adeh, pedih rasenye bile baca komen kawan gue sorang ni...
kesian pon ade gak..
tp gue takleh buat apa la...
"sabor je la..nanti kan jumpe la tu..." cakap gue...
gue terpikir gk, kawan gue ni saje nk pancing gue ke...
maafla kalo gua 'tersyok' sendiri....
tp tu yg gue rse la...

dia memg dah baik sangat dah...
tp x lepas gue punye kriteria laah..
aih masalah....



Sumber: Google Images

nota kepala lutut: * gue ngah serabut, xtau mane 1 yg nk kna pilih...kasi tolong cket!

No comments: