Pages

Monday 13 June 2011

Demam Nora Elena..


Hari ni ak nk tulis sal cite Nora Elena sikit, bkn nk review ke ape cuma saje nk share pendapat aku ngan korang2 kat luar sana.

Giler hebat penangan cite ni smpaikan kawan ak kat luar negeri pon ade perasaan nk tgk same cite nih...

 Lagi kuat penangan si Aaron Aziz smpaikan hampir semua kawan2 pompuan ak dah mula berangan nk dpt suami cmtu..romantik, penyanyang, penyabar...full package la senang cakap...

tp persoalan yg timbul dlm kepala aku, ade ke yg cmtu? Dalam cite memg sume la ade, sbb cite tu berangan je..tu angan2 tuan penulis...

so nasihat kat tuan penulis, kalo nak berangan pon berpada2 la sikit..kesian kat sume gadis2, akak2 n makcik2 kat luar sana...dah mula nk demand..

dah la populasi laki tak bape ramai..yg pompuan sume take note yg ni ye..bkn x kasi korg demand..

cume silelah berpijak di bumi yg nyata.

Aku sempat gk singgah kat blog ni, kawan ak yg tlg rekemen katanya ada orang hntar surat bantahan ke tv3 sal cite si Nora Elena ni..

ak x follow pon cite ni n xtau la sebab ape nk hntar bantahan segala bagai ni....

Kawan ak pon kasi link n dia suh ak bc sndiri....nak link? ni hah..Surat Bantahan....

korg bole la baca sndiri nanti pastu kalo nk follow belog akak kite ni pon silekanlah...x sangka ak belog akak ni dah rmai gler follower..memg femes habis la nih...

Sumber:Google Image

Akhir kata dr aku..dah2 la tu berangan, moh la kite berpijak d bumi nyata...bak kata kak Nowa "BERPIJAK DIDUNIA NYATA ADALAH TUNGGAK KEHIDUPAN BAHAGIA"...hahahhaha...

6 comments:

Faratira said...

x suka seth tan...sebab imiginasi penulis terlampau-lampau...even aku suka berangan, x de la berangan nak laki cam tu..jiwang overdose!!!

eh, kalau nak jumpa penulis dia, selalu gak dia datang kat popular sunway..aku kerje situ, selalu nampak dia tgk novel dia...

Kacai said...

time kaseh faratira untuk infonyer...o ko x suke sbb romantik overdose ye? ni kire ko suke gk la yg romantik?hahha..cuma jgn overdose, gitu? cayalah..ko memg romantik =0

Faratira said...

aah...kalau boleh, x payah nak express sangat yg dia suka aku (mcm ada org suka je kan...haha)

bagi aku, pasangan yang cute itu, bila pasangan tu declare, tapi lebih senang buat hal masing2...sebelum kahwin la nak enjoy segala bagai kan...lepas kahwin, aku prefer yg sibuk ngan kerja dia, sbb aku pun jenis yang sibuk...(sibuk main fb je padahal)..

eh, kacai..buat la fb utk pillow talk nie

Kacai said...

fb tuk pillow tuk kena tngu follower cecah 100 dlu =)

Faratira said...

ala..lambat la kalau gitu.

Kacai said...

erm...so korg promote la kt kawan2 eh..kasi rmai cket..nanti bole wat fb page =p